Re: Duzy dysk

Autor: gRaNdaLf (gRaNdaLf_at_promail.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 23:19:36 MET DST

On Wed, 21 Jul 1999 16:18:54 GMT, Tomasz Holdowanski
 <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl> wrote:

>Hm, na malych pliczkach to kto wie...

a no na małych - ale ileż to tych małych pliczków sie kopiuje? - sam cache
przecież ma za zadanie buforować odczytane dane - żeby głowica się nie
telepała.
IMHO 512 cache powinno być wystarczące dla normalnego usera, a te 2MB to
wymysł markegingowy - tak jak 2MB cache w tandetnych bezfirmowych płytach na
klonach intela - pamiętacie? - praktycznie niczego toto nie dawało.

--
		---==gRaNdaLF==---