Re: cdrom

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 11:00:11 MET DST

> a te ktore sciagnalem z
> inter-
> netu nie sa do tego modelu i oczywiscie nie pasuja.

[ moze sie myle - to sa moje domysly - mozna krytykowac i czepiac sie do
woli ; ) ]

co to znaczy nie pasuja???
Ja programuje CDki przez porty i wiem, ze standard jest JEDEN!!!
ATAPI CDROM driver - universalny driver do cd-romow, mozna go nawet skads
sciagnac, ale zabij mnie nie wiem skad. ( hehe! kocham takie teksty )

Problem bedzie tylko w tym, zeby rozpoznac jakiego trybu trzeba uzyc,
bo ustalenie UDMA bedzie niewielkim problemem. ( ach te miliony standardow
)
Jesli chcesz chwilowo rozwiazac problem, to mozesz uzyc nawet PIO 0... : ))

Chyba ze to jest SCSI to jest niewielki problem.

W domu tez mam jakas tochibe i kumpel wpadl z jego driverami ( LG ) i na
poszlo na jakims wysokim PIO ( 16.6MB/s ),
fakt ze to bylo na chwile i nie rozwiazalo problemu.

Jak ktos nie wierzy :
ATAPI protocol -
        ftp://fission.dt.wdc.com/pub/standards/SFF_atapi/spec/SFF8020-r2.6
jak przekopie te 300 stron dokumentacji to mi uwierzy!! : )

niech ktos mi powie, ze jego cedek uzywa innego protokolu !!
nikt sie nie zglasza - a nie mowilem!!!!

Nie siedze teraz w domu, ale zadzwonie tam i zapytam, bo moze nawet mam ten
sam CD i bym Ci podeslal drivery.
 odezwe sie jutro okolo 12.

baj

                Eloy