Re: Monitor KFC???

Autor: Jop (rot_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 11:14:40 MET DST

Ludzie uspokujcie się!
Ja rozumiem że każdy będzie chciał wcisnąć gościowi monitor jaki aktualnie
posiada.
Ja postaram się być bezstronny.
Nigdy w sklepie nie przejmuj się poradami sprzedawców gdyż przeważnie chcą
ci sprzedać to co jest w nadmiarze lub po uszkodzeniach. Zawsze sprawdz
monitor przed kupnem - uważaj na rogi ekranu(bardzo często są tam odchyłki
np. - w prawo w prawym górnym rogu). Sprawdz czy nie ma odbarwień najlepiej
testować monitor w jak nawyższej częstotliwości.
Jako że sprzedałem już z 3 kfc to mogę ci powiedzieć że według mnie są nie
specjalne. Jaki wybrać?
Sam zdecyduj - moim zdaniem zastanów się na philipsem z black matrix(obecnie
najlepsza maska), Odradzam - Sony - przepłacisz.
CTX- bardzo duże kłopoty z jakością kineskopu - szczegulnie w
17 -przebarwienia.
Oprucz danych zwróć uwagę na kineskop- dobry to taki przy przy którym nawet
przy odległości 1cm od ekranu nie zauważysz miejsca styku pojedzyńczych
plamek.
btw jeżeli masz możliwość weż z hurtowni - z 20% taniej.

--
Pozdrowionka
   Jop