Monitor KFC???

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 10:10:50 MET DST

Byłem w sklepie rozglądając się za monitorami.
Facet usilnie chce mi wcisnąć 15'' monitor KFC a reklamuje go w ten
sposób, że: ma on kineskop NEC CromaClear, plamka 0.25 i jest "prawie"
płaski; ma małą radiację (który teraz takiej nie ma?) i że jest w
ogóle b. dobry; gwar. na 3 lata; cena ok 770 (dla porównania CTX VL510
w tym sklepie-740). Twierdzi, że to nowa seria monitorów i jeszcze nie
reklamowana.
Nie znam dokładnego opisu symbolicznego modelu, wiem tylko że jest to
15 (bo taki chcę kupić).
Pytam się zatem, czy ktoś wie coś na ten temat, czy spotkał się w
teorii i/lub w praktyce z tym monitorem lub innym sprzętem KFC.
Przejrzałem kilka czasopism ale nigdzie nie spotkałem reklamy czegoś
takiego. Wiem że KFC to sieć restauracji ale o sprzęcie z tej firmy
nie słyszałem.