Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 14:32:56 MET DST

Dnia Wed, 21 Jul 1999 00:39:32 GMT, vindex_at_kki.net.pl (Vindex)
napisał/a:

>To juz chyba lepiej soltek - do Atrenda stracilem zaufanie ...
>Ceny pewnie netto

Oh please, Vindziu - tylko nie soltek. Moze i przelotki /cholera,
ciagle mnie to meczy, Brutusie :))/ maja dobre, ale plyty zapewne
gorsze od LS. Mialem do czynienia z kilkoma w wersji atx co prawda..
Zamiast instrukcji pojedyncza _karteczka_ sic! O obsadzaniu bankow
pamieci /mialy 4 bez buforowania/ nie wspomne. Powiem tylko, ze
czesciej slychac po starcie komputera bip, bip, bip niz pojedyncze
pikniecie :))

Za Atrendem w ogole nie jestem, ale z tych dwoch to bym bez pytania
wzial wlasnie Atrenda..

A ogolnie wiadomo - to jest najwazniejsza rzecz w komputerze i nie ma
co oszczedzac. Lepiej poczekac z miesiac i dolozyc troszke kasy, kupic
cos rozsadnego by pozniej nie nazekac.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl