Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 15:01:54 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<3799bd66.3650405_at_druid.ceti.com.pl>...
<ciach>
>Oh please, Vindziu - tylko nie soltek. Moze i przelotki /cholera,
>ciagle mnie to meczy, Brutusie :))/

A mecz sie, mecz :))))

> maja dobre, ale plyty zapewne
>gorsze od LS. Mialem do czynienia z kilkoma w wersji atx co prawda..

Ja rowniez :) MVP3 i BX - w zasadzie bez bolu

>Zamiast instrukcji pojedyncza _karteczka_ sic!

A komu jest potrzebna instrukcja? :)))) Moja od LX6 jeszcze gdzies sie kurzy
a z P2PF korzystam tylko wtedy kiedy nie pamietam ustawien zworek :)

> O obsadzaniu bankow
>pamieci /mialy 4 bez buforowania/ nie wspomne.

Z tym sa problemy nawet na duzo lepszych/drozszych plytach. To ze sa 4 banki
nie znaczy ze je od razu trzeba zapelnic :)))

> Powiem tylko, ze
>czesciej slychac po starcie komputera bip, bip, bip niz pojedyncze
>pikniecie :))

Trza mocniej karty dociskac :)))

>Za Atrendem w ogole nie jestem, ale z tych dwoch to bym bez pytania
>wzial wlasnie Atrenda..

Mamy widac rozne zdanie na ten temat :) Zreszta i tak najlepszy jest Asus :)

>A ogolnie wiadomo - to jest najwazniejsza rzecz w komputerze i nie ma
>co oszczedzac. Lepiej poczekac z miesiac i dolozyc troszke kasy, kupic
>cos rozsadnego by pozniej nie nazekac.

Mnie o tym nie musisz mowic :)

>Bartek

Pozdrowienia