Re: MX300 a EAX

Autor: Kobold (kobold_at_bbs.chip.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 00:13:28 MET DST

ciach

> Proponuje podlacz live'a i MX300 do wzmacniacza HT z DD via S/PDIF i
> wtedy bedziemy mogli dalej dyskutowac nad
> zastosowaniami obu kart. (IMHO nie wiem do czego mialbym zastosowac
> Live'a - obecniem mam kombajn MX300 + AWE64)
>
> GreetZ
> Nexus6

No ja tez mam kombajn. Powiedz mi tylko jak wylonczyc w mx300 emulacje sb
pro, bo do tej pory mi sie to nie udalo.
Moja konfiguracja to SB AWE 64 GOLD, SB LIVE! i MX300 oczywiscie :))) ze
wzgledu na znakomity dzwiek 3d nawet na 2 glosniczkach.
Ostatnio zassalem z netu DEMO EAX2 do LIVE!-a, rewelacja. Jak mozesz
posluchaj sobie na jakims dobrym zestawie glosnikow.

papa
kobold_at_bbs.chip.pl