Re: Upgrade z p233 MMX na K6-2 xxx ?

Autor: Glide (glyder_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 00:26:38 MET DST

On Tue, 20 Jul 1999 01:19:16 +0200, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

>Sorry, ze sie wtracam...
Jesli chodzi omnie to nie ma sprawy...

>Renderingu czy moze raytracingu?
Z tego co wiem - rendering - w tym miejscu okresla "proces tworzenia
obrazu na podstawie danych opisujacych scene 3D oraz wynik teg
dzialania czyli grafike", natomiast raytracing jest tylko jedna z
technik wykorzystywanych przy renderingu. rownie dobrze mozna chyba
uzyc innego algorytmu np: Phonga.
W pewnym sensie masz jednak racje, poniewaz w tym wypadku
wykorzystywany byl raytracing - odbicia, zalamania promieni itp ( i to
w duzej ilosci).
Chyba troche zeszismy z tematu....
> Jakim programem?
Luftwaffe czyli "LightWave" ;)
Calkiem fajny sofcik, ale moglaby sie pokazac wreszcie nowa wersja...

Glide
glyder_at_friko3.onet.pl