Re: MX300 a EAX

Autor: TCS (target_at_sec.polbox.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 08:12:17 MET DST

Kobold wrote:

> TCS <target_at_sec.polbox.pl> wrote in message

> Nie przesadzaj :)
> Live z zestawem 5.1 jest jak dla mnie the best.
> Pozatym te karty sa moim skromnym zdaniem do roznych zastosowan: MX300 jest
> doskonaly do gier (nie tylko), Live do robienia muzy (mowa o
> polprofesjonalnych zastosowaniach).
> Zreszta po co te gadki, najlepiej miec obie te karty ;), albo poczekac na
> cos nowego ze stajni creativa :)
> to pa
> kobold_at_bbs.chip.pl

Do live'a potrzebujesz zestawu 5.1 zeby otrzymac efekt, na 4.0 i 4.1
brakuje troche (IMHO) przestrzeni
natomiast w MX300 to wystarcza do wytworzenia odpowiedniego efektu HT
Proponuje podlacz live'a i MX300 do wzmacniacza HT z DD via S/PDIF i
wtedy bedziemy mogli dalej dyskutowac nad
zastosowaniami obu kart. (IMHO nie wiem do czego mialbym zastosowac
Live'a - obecniem mam kombajn MX300 + AWE64)

GreetZ
        Nexus6