Re: Seagate ST317242A (17.2GB, 5400rpm)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 13:44:32 MET DST

Dnia Tue, 20 Jul 1999 08:35:06 GMT, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS)
napisał/a:

>Hehe, ciekawe ;)

Mnie sie nie pytaj ;)

>nerwy nerwami, ale _moim_ komputerem nie zarabiam, do faktur itp. stoi
>sobie cyrix ;)

I nie przeklamuje danych ? ;)

>;((((( Chlip..chlip... dobijaj mnie dalej, dobijaj....

Nieee, nie dobijam, ale po prostu nie wiem jakie te nowe, duze sigejty
sa. WD Experty chyba sa ok, ale trzeba poczekac jeszcze z pol roku by
sie przekonac jak jest naprawde - poprzednie WDki to kiszka - moze i
sigejt zrobil cos dobrego ? :)

>Nie i nie mam zamiaru, bo mój celek chodzi na fsb100. Wolę nie
>ryzykować:)

A jak zmienisz procka na takieco co pojdzie max na 83MHz ? ;)

>Na razie (jeden dzień:) działa, hehehehe.

Sukces ? ;)

>Dysk jest wyraźnie głośniejszy, ale NA RAZIE działa (jeszcze:)

Niezle :)) Moje gratulacje :)
BTW Ale widmo kazdego niepewnego dnia by mnie dobilo ;))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl