Jaki modem po raz n-ty

Autor: Parseval (jmj_at_we.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 23:16:40 MET DST

Witam!

Mam pewien problem, otoz nosze sie z zamiarem kupna modemu do uzytku
w domu (internet, troche grania po sieci, itd.). Oczywiscie jednak,
nie mam pojecia jaki model wybrac. Z zakupami wstrzymywalem sie do
czasu opublikowania testu modemow w CHIP-ie 8/99. No i doczekalem sie.
Test jest, tylko ze czolowe miejsca zajely modemy zoltrixa :) No coz.
Na temat tych modemow niewiele jest jednak opinii pozytywnych, z tego
co
wiem oczywiscie, czytajac te grupe. Moze jednak przesadzam, nie wiem.
Zasadnicze pytanie jednak brzmi: Czy modemy te sa tak dobre jak
twierdza
testujacy, czy tez tak kiepskie jak twierdzi calkiem spora grupa
uzytkownikow?
Po drugie, nie wiem czy tak jest wszedzie, ale w moim rejonie (czyt.
Szczecin
i okolice) wszystkie w miare liczace sie firmy komputerowe oferuja
modemy
trzech producentow: 3Com-USR, Asmax, Zoltrix, i nie zdarzylo mi sie
uslyszec
o tak egzotycznych jak Pentagram, Webexcel czy TwinComm. Tak wiec
drugie
pytanie brzmi: Ktora z tych trzech dostepnych firm nalezaloby wybrac,
jaki konkretnie model wchodzi w gre (chcialbym abyscie wzieli pod
uwage
rowniez ceny)?

Z gory wielkie dzieki.

PS.Moj komp to Celeron 300A + 64Mb RAM PC100 (zegar tak jak widac, bez
retuszow :)
parseval_at_friko2.onet.pl