Odp: Jaki modem po raz n-ty

Autor: Artur Surowiec (surowiec_at_vc.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 02:25:37 MET DST

Witam
Z tymi modemami to jest tak, że Zoltrix wygrywa wszystkie testy dlatego że
jest najtańszy, a o ile się nie mylę (chyba nie) to nawet w kategorii Power
chip bierze pod uwagę cenę. Sam mam Zoltrixa (56cośtam), ale muszę przyznać
że tylko dlatego że jest to mój pierwszy modem. Wydaję mi się że Zoltrixy
wygrywają z innymi markami na tej samej zasadzie na jakiej Polonez z
Mercedesem. Moim zdaniem uwzględniając ceny połączeń modemowych Zoltrixy
nadają się tylko dla tych którzy korzystają z Internetu raczej rzadko.
BTW - w moich okolicach każda marka inna niż Zoltrix jest egzotyczna i na
dziesięć dziupli ze sprzętem 1 (słownie: jeden) sprzedawca słyszał o
lepszych modemach. Co się tyczy modemów firmy Asmax to pewnie nikt się na
nie nie uskarża bo nikt ich nie ma. Jeżeli masz na myśli US Robotics to
polecam.

Użytkownik Parseval <jmj_at_we.tuniv.szczecin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3794E738.3FFA6951_at_we.tuniv.szczecin.pl...