Odp: Jaki modem po raz n-ty

Autor: Mikołaj Wyżga (sp9wug_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 23:33:51 MET DST

> Mam pewien problem, otoz nosze sie z zamiarem kupna modemu do uzytku
> w domu (internet, troche grania po sieci, itd.). Oczywiscie jednak,
> nie mam pojecia jaki model wybrac. Z zakupami wstrzymywalem sie do
> czasu opublikowania testu modemow w CHIP-ie 8/99. No i doczekalem sie.

Witam!
Ja mam 3Com US Robotics 56k Faxmodem zewnętrzny i jestem zadowolnony, prawie
zawsze łączy się na 50666 czasami trochę wolniej, chociaż słyszałem, że
powinien być odporny na podniesienie słuchawki w telefonie ale mój nie jest.
Może mi tu za długo podnoszą słuchawkę. Wiecie, mieszkam z babcią - " A co
się stało z telefonem, coś tutaj trzeszczy ???" No i potem trzeba się łączyć
ponownie ale pozatym OK. Nie było żadnych problemów z konfiguracją pod
Win98.
No i mógłby mieć gniazdko przejściowe do telefonu ale to tylko szczegóły.
Transmisja jest OK.
Mikołaj