Re: DIMMy i SIMMy?

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 08:13:23 MET DST

"Marcin S." wrote:

> Cześć!
> Mam do was jedno pytanko. Mam teraz w kompie dwa SIMy po 8MB i jeden slot
> na DIMMy czy mógłbym teraz sobie dokupić DIMMa 16 lub 32MB. Mój qmpel
> twierdzi, że to by się coś kaszaniło, że nie mogą być jednocześnie DIMMy i
> SIMMy.
>
> Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Nie da sie powiedziec z calkowita pewnoscia, gdyz to zalezy od chipsetu.
Ja swego czasu sprawdzalem taka kombinacje na raczej wysmiewanej
plycie PC-CHIPS z chipsetem ALI i oto wyniki:
32MB DIMM + 2x8MB SIMM EDO + 2x4MB SIMM FPM = nie chodzi
32MB DIMM + 2x8MB SIMM EDO = chodzi :-)
wczesniej mialem:
2x8MB SIMM EDO + 2x4MB SIMM FPM = chodzi
Nie sprawdzilem jak chodzi DIMM+FPM, a ty nie napisales jakie masz
SIMM'y EDO czy FPM, to moze byc wazne. Najlepiej wiec pozycz od
kogos DIMM'a i sprawdz.
A DIMM'a 16 MB to IMHO juz nie kupisz, chyba ze z drugiego obiegu.
Pozdrawiam.
Muad'Dib