Re: Modemy wewnętrzne Zoltrixa WYGRAŁY w testach CHIP'a 8/99

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 01:01:03 MET DST

Kamel napisał(a) w wiadomości: ...
:CHIP TIP POWER dostał Zoltrix FM-VSP56i3, CHIP TIP ECONO dostał Zoltrix
:Spirit.
:
:Jak mi ktoś jeszcze powie że Zoltrix to syf, to ja pieprzę takich

Mam Zoltrixa.
Zoltrix to syf.
Zwroc uwage, ze intensywnie reklamuje sie go w Chipie. Jak myslisz, ile
Chip ma pieniedzy z tych reklam i jak bardzo zalezy gazecie, by utrzymac
z firma rozprowadzajaca to badziewie dobre stosunki?
Ale najlepiej kup go, szczegolnie FM-VSP56i3 i poczekaj, az bedziesz
probowal polaczyc sie z numerem, ktory bedzie kilka razy pod rzad zajety.
Jak dotad moj rekord to 20 prob bez zawieszenia. Na szczescie opanowalem
juz sposob 'odwieszania' modemu bez restartowania windozy.

tu pytanie do grupowiczow - czy ktos z was probowal juz dokonac przerobki
modemu zwierajac nóżki 2 i 3 tranzystora Q3 (tak jak to bylo opisane na
jakies stronie, nie pamietam juz jakiej) i jesli tak, jakie otrzymal
rezultaty?
Tzn czy warto - bo robiac to rezygnuje z gwarancji.
(zreszta, co mi tam taka gwarancja - odradzam kupowanie sprzetu w firmie
DevCom z Katowic - ostatnio po oddaniu _ewidentnie_ uszkodzonego
zoltrixa (ktorego nie widzial komputer) czekalem _dwa tygodnie_ az
laskawie zgodzili sie ze mna, ze modem rzeczywiscie nie dziala i kolejne
dwa by dostarczyli nowy. Po ok. poltorej tygodnia pani, ktora odbierala moj
ktorys
juz z rzedu telefon zdarzylo sie nie zaslonic sluchawki i uslyszalem rozmowe
w tle:
- Ty, sprawdziles tego zoltrixa?
- Nie, nie mialem czasu
A po chwili slysze od pani w sluchawce - testowalismy modem i wyglada na to,
ze jest sprawny. Ale jeszcze sprawdzimy go w warunkach wiekszego obciazenia,
prosze zadzwonic za trzy dni.
Wiecej tam juz na pewno niczego nie kupie.)

pozdrawiam
Thorn