Modemy wewnętrzne Zoltrixa WYGRAŁY w testach CHIP'a 8/99

Autor: Kamel (marcing_at_free.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 22:18:53 MET DST

CHIP TIP POWER dostał Zoltrix FM-VSP56i3, CHIP TIP ECONO dostał Zoltrix
Spirit.

Jak mi ktoś jeszcze powie że Zoltrix to syf, to ja pieprzę takich
"profesjonalistów" jak niektórzy ludzie na tej grupie. Zoltrixy są The Best,
no ale jak ktoś kupuje u wujka Zenka na giełdzie i mieszka gdzieś w jakiejś
wiosce to sorry, ale wtedy żaden modem nie będzie chodził dobrze. W moim
mieście (Zgierz) i w Łodzi, Zoltrixy chodzą super bez żadnych zrywów,
wyciągają max. bps i to zarówno modele "sprzętowe" jak i "winmodems".

P.S.

Zyxel Elite 2864 nie dostał nic, żadnego wyróżnienia a jest to modem który
kosztuje1680 zł. Jedyną jego zaletą jest to, iż potrafi sam (sprzętowo)
odbierać faxy i automatycznie je drukować.