Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 16:50:27 MET DST

Cześć,

> masz szmal i zmieniasz sprzet czesto :))

Fakt :-) Choć dlatego mam go krótko po wypłacie :-)

> maniaka ktory laduje wolny szmal w sprzet,( reszta oprocz g200 jest lepsza
> np c366_at_550, 128, hd dwa w sumie 12 GB Vortex1,)

Bardzo ładny zestaw. Ale nie zoptymalizowany pod gry (G200 jest tu
hamulcem).

> Gx00 tez ma drivery do linuxa ale nie wiem co warte,

Napisałem wyraźnie 3D a nie 2D (o akceleracji 2D też milczę). Nie pograsz

> OGL ma slabszy ale nie najgorszy (mnie wystarcza-jedyna gra w ktorej
uzywam OGL to teraz Q3 :))) )

No to luż. G400 o dziwo zupełnie przyzwoicie sobie z nim radzi.

> wiele gier ma ale tyko w niektorych miejscach,

???

> ale fakt ,ale z drugiej strony jak kupie dzis to za rok tez bede mial, a
jak kupie TNT2U to za rok
> tez nie bedzie mialo EBM

Ale ma Emboss (gorszy ale szybszy) no i po prawdzie to G400 siada nieźle na
swoim Enviromential (jak TnT1 na Stencil :-)))

> tego nie wiem nie jestem az tak ... (snobistyczny ? )

A G400 to nie snobizm?

> Nie wiem jak kolega ale ja sie zgadzam :))))

:-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."