Re: Odp: W Enterze zwariowali do reszty.

Autor: Marcin Bojko (mbojko_at_2si.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 16:15:45 MET DST

        Czesc racji masz. CyberShit to jeden z najgorszych CD jakie w zyciu
widzialem (bily go tylko ACERY 5speed i BTC). Jakies 80-90% calego magazynu
szlo z powrotem do serwisu dystrybutora. Zdarzalo sie to tak do predkosci 36
speed.

    Natomiast w pewnum momencie którys z dystrybutorów zaczal rozsylac
ulotki o nast. tresci:

        'Zwracamy uwaga na zupelnie nowy produkt 'Cyberdrive' 40 speed w
którym zostalo poprawione (i tu cala lista) blah blah blah... Teraz CD-Romy
te beda super ( i znowu Blah blah blah)"

    Nie chcialo mi sie w to wierzyc. Natomiast Ci z kolegów ,którzy
siedzieli na montazu przez caly tydzien o niczym innym nie trabili tylko
otym iz Cybershity wreszcie dzialaja ( i to wg. opinii ludzi, którzy pól
zycia spedzaja na montowaniu szajsów które wy pózniej kupujecie jako markowe
'squadaqi'.)

    Rzeczywiscie - nowe Cybershity zachowuja sie o wiele lepiej niz takie
np. LG (nota bene takze CD-Romy roku 1998 o ile pamietam), czy nieciekawe
Creativy. Ale stosunkowo wysoka przesada jest umieszczanie ich ponad TEAC'em
innymi LEPSZYMI markami i modelami.

MB.