Re: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 12:02:41 MET DST

Cześć,

> pytanie w jakiej cenie jest Hercules tego typu,

Jeszcze nie widziałem go w Polsce. Hercules'a Ultra trudno dorwać nawet na
zachodzie.

> i czy Creative będzie chodził tak dobrze (czy też na 175/200 bez
problemów, bo Hercules to
> gwarantuje!).

Tak dobrze nie będzie. Ale źle nie jest. Pamięci ma dokładnie te same (idą
średnio do ok. 220MHz). Natomiast rdzeń jest trochę gorzej chłodzony.
Średnio ludziom wytrzymuje stabilnie ok. 180MHz (niektórym więcej ale i nie
na 100% stabilnie). Dla porównania Hercules 190MHz (ten sam dopisek).

> I wreszcie, czy softwareowa implementacja enviroment bump mapingu nie
spowalnia zbytnio Rivy?

Po pierwsze nie do końca software'owa :-) A spowalnia mniej TnT2U niż ten z
G400. Jednak jest to zupełnie coś innego. G400 ma Enviromential Bump Mapping
dający efekt nieporównalnie lepszy. Z drugiej strony jak na razie znikome
wykorzystanie (Expendable).

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."