Re: To juz bylo...nagrywarki CDRW

Autor: Pawel Markowski (markooff_at_no_spam_ifyouwant.wow)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 12:53:04 MET DST

Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote in message

> No właśnie - o co z tym chodzi? Jak są zabezpieczone? Nie miałem co prawda
> okazji tego kopiować i myślę, że nie będę miał (wystarczy mi Brittanica
> Multimedia Edition), ale chciałbym wiedzieć...
Z tego co zdazylem zauwazyc zwykle nie mozna poprawnie odcczytac
(=skopiowac)
ktoregos z plikow (z regoly odczyt pada przy 78%-80% ) po prostu CDROM
staje , cofa sie , probuje znowu i jeszcze raz, a w miedzyczasie plytke
szlag trafia... :((

> No właśnie! Zgrywasz na dysk, a potem fru na płytkę! Tak zawsze robię -
nie
> ma sensu się bawić w kopiowanie On-The-Fly z CD-ROMu, bo jakakolwiek rysa
na
> płycie i już korekcja błędów może namieszać...
To juz zalezy jaki sie ma CDROM :))
Polecam HITACHI (np 24x) Jest to jeden z najlepszych (a kto wie czy nie naj
naj)
czytnikow ATAPI jakie czlowiek wyprodukowal . Testowalem wiele modeli
(TEAC, SONY, LG, SAMSUNG - CREATIVE, MITSUMI, CYBERDRIVE, i i..)
w dosyc trudnych i zlozonych testach ; i dopiero HITACHI naprawde udowodnil
ze radzi sobie z wszelkimi zadaniami i problemami zlotego krazka.
Osobiscie czesto zdarza mi sie kopiowac porysowane (nieraz nawet bardzo)
CD i "never noticed above problems".

> Z tym nigdy nie miałem problemów. Zawsze używałem WinDACa. Sprawdziłem na
> następujących maszynkach:
>
> Philips 8x
> AOpen 36x
> HP CD-Writer+ 8100i (CD 24x)
> Philips 40x (najwolniejszy w Audio Extraction z tych wszystkich!)
Hmm, nie wiem ale to tez zalezy od plyt audio (czytaj od wydawcy plyty =>
ile bledow montazu [trackow,indexow] (!!!) jest na danej plycie :))) )
Zauwazylem ze moje plyty (= nagrywane u mnie) maja duzo mniej
bledow niz oryginaly[=tloczonki] (!!!) bo predkosci konwersji trackow na
wav'y
mam z nich duzo wieksze przy takiej samej korekcji .
Jak chcesz to moge ci podac nazwy plyt ktore uwazam za wyznacznik (= z
d.bledami)
przy testowaniu jakosci czytnikow i sciagania wav'ow. Bedziesz mogl sam to
sprawdzic :))

> To ale już do tego to trzeba SCSI. A w domu spokojnie można sobie nagrywać
> ATAPI i rzadko się trafi coś, co się nie da nagrać bez kombinowania...
Tak ale ostatnio coraz czesciej pojawiaja sie plytki ktorych nie nagrasz bez
kombinowania...:)
Ze podam tylko kilka
Encarta, Fogra, Lex, Dark Colony(to stare), ....
czyzby to byl znak czasu??? :))

pozdrowionka,

--
======== Pawel Markowski ==========
!!!!!  adres w naglowku jest AntiSpam,  !!!!!
___________ANTY - REKLAMA_______
  TEPSA DISCONNECTING PEOPLE !!!