Re: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 11:08:23 MET DST

> porgramowania w Delphim,
Jeśli chcesz programować pod Delphi to zadaj odpowiednie pytanie na grupie
pl.comp.lang.delphi
Z tego co pamiętam było parę wątków pod tematem ~"Jak to mi się gryzie
Delphi z kartą graficzną" i opisywane symptomy były raczej mało zabawne.
Być może ktoś zwróci ci tam uwagę jakiej karty nie brać lub jaką napewno
można wziąć lub co trzeba zrobić, żeby w przypadku karty XYZ wszystko
działało, jeśli chodzi o Delphi. Ja sam używam starej poczciwej S3
Vision868 2MB i bardzo mi tak dobrze - zero problemów z czymkolwiek. No ale
z tego co piszesz to wynika, że chcesz mieć coś lepszego, więc to żadna
porada.

Pozdrawiam,
PHLodek
--------