Re: Odp: Upgrade z p233 MMX na K6-2 xxx ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 11:18:31 MET DST

On Sun, 18 Jul 1999 20:31:45 +0200, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>nie
>Oj wątpię aby to na 412 stabilnie chodziło.
>AMD'kie się dość słabo kręca nawet w wolniejszych wersjach
>a co dopiero w 350'tce.
>Trzeba by najpierw sprzwdzić czy chodzi stabilnie a dopiero puźniej
>kupić.
To chyba tak zrobie, wezme na probe ... jak nie bedzie dzialac ladnie,
to oddam i powiem ze na mojej plycie nie dziala ;)).
Wydaje mi sie ze Ty miales kiedys AMD K6 i bardzo je chwaliles ... ?
Mozesz porownac go do tego co teraz masz ??

>Można też V3 2000 na PCI.
Jakbym mial duzo kasy to bym sie nie zastanawial tylko kupic p3 550 i
TNT2 32 MB ramu ... chodzi o najtanszy upgrade, ktory da widoczne
polepszenia dzialania.

>prawie
>Wcale nie wszystko.
>Obudowa AT może być jesli kupi płyte w tym standardzie.
>Jedyne co trzeba by koniecznie wymienić to pamięci na DIMM'y.
>Zresztą przy zmianie na K6-2 również przydała by się wymiana pamięci
>bo te SIMM'y to będą całego kompa spowalniać.
O 2% beda spowalniac ?? o 3% ?? Przeciez juz mowilem ze jakbym mial
kase to do tego p3 powyzej bym kupil 256 ramu 7ns ...

>W Celeron 333 jest tylko o kilkadziesiąt zł droższy K6-2 350 a po
>podkręceniu
>go na 416 (nawet bez podkręcania jest szybszy od K6-2 350) znacząco
>wyprzedza
>tego K6-2 350 co może nawet na 400 nie pujść.
Tak, ale plyta do Celera to 400 zl, ram to tez ze 400 (128 MB),
obudowa 150 zl (nie ma Abitow AT...).
Ja nie pytalem o roznice miedzy AMD a Celerami, ale o roznice miedzy
AMD K6-2 ok. 350Mhz a moim p263mmx ...
Jak na razie nikt nie powiedzial czy bedzie duza czy mala ??

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/