Re: Upgrade z p233 MMX na K6-2 xxx ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 11:18:09 MET DST

On Mon, 19 Jul 1999 10:31:16 +0200, "Michał Charydczak" <m_at_kki.net.pl>
wrote:

>Zrobi roznice: bedzie sie lepiej podkrecac :) Ale przyda sie dobry wiatrak +
>silikon
To nawet na p133 mam ;)) ... bez duzego wiatraka i silikonu nie
zaczynam pracy nawet na czestotliwosci znamionowej.

>Na to spokojnie, na 412 z wyzszym napieciem tez.
Na 412 ?? Pierwsze slysze zeby 350 na tyle poszla, no ale nie za
bardzo sie interesowalem AMDkami, bo Celery kreca sie o 50%, wiec na
razie inwestowalem w Celera.

>Za ta cene to pewnie, ze sie oplaca.
Nie chodzi mi o to czy za taka cene, ale czy wogole bede mial cos ze
zmiany p263mmx na tego AMDka ??

>W W95 prawda. Na amd.strefa.com w sofcie znajdziesz late
No nie ... lata do procesora .. ;((

>W Q wazniejszy od koproca jest dostep do pamieci. AMDki maja dostep slabszy
>niz Intele, ale przy tej predkosci procka i obsłudze 3d-now obraz i tak
>bedzie bardzo plynny.
3DNow! nic mi chyba nie da w software quake1 ?? Jesli jednak cos da to
byloby swietnie ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/