Re: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 09:37:06 MET DST

Piotr Pastuszka napisał(a) w wiadomości:
<7mu3r2$t7c$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

<ciach>

>przy zalozeniu 16 bitow i OGL ,przy 32 bitach wszystkie 3 podobne w (nawet
>w OGL)
>a MAX jest lepszy,od zwyklego

Mylisz sie. Przy nowych sterownikach do TNT2 roznica miedzy 16 a 32 bitami
jest bardzo mala - mimo ze ciut wieksza niz w wypadku G400. A G400 w miare
przyzwoicie sprawuje sie tylko w Q2 i to w demo1 - cala reszta lezy

>na gieldzie byly juz g400 za 758zl a MAX nie wiem nie pytalem ale juz sie
>skonczyly

MAX'ow jeszcze _nie_moglo_ byc. A cena jest zapewne za 16MB OEM i jest na
poziomie Asus'a 3800 32 MB

>NIe wiem co to ale PowerColor byly za 440 zl niby "true TNT2" 32 MB -ale co
>to jest warte to nie wiem

Takie to "true" TNT2 jak demokracja u nas :))) To TNT2 M64 - dlatego takie
tanie. Minimalnie drozej mozna kupic Asus'a na tym samym procku

>porownuj TNT2U z G400MAX i przy ostatnich sterownikach nie ma takiej
roznicy
>(zakladam oczywiscie szybki procek )
>a 32 b juz nie ma tej istotnej przewagi.

Jest i w 16 i w 32 bitach - Ty sie patrzysz na 1600/1200 32 b. i demo1 w Q2.
W innych testach wyglada to duuuzo gorzej

>Duzo lepiej .

Nieco lepiej - Forsaken to nie jest jedyny test.

>IMHO lepiej niz w TNT2U.

Taaa - w Forsaken'ie :)))

> byly jakies testy z ktorych wynikalo
>ze w D3D (przegladowo w grach ) only TNT2U180/200 (lub wiecej ) byly lepsze
>nie ze strony matroxa (uprzedzajac zaczepki) :)

j.w :)W Turok'u 2 wydlada to ciut inaczej :) Powiedzmy ze G400 MAX jest w
d3d porownywalne do TNT2Ultra - ale niestety cenowo juz nie

>OK
>
>PiotrP

Pozdrowienia

Vindex