Uaktualnienie Biosu Cd-Romu.

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 19:47:56 MET DST

Witam.

Nosze się z zamiarem uaktualnienia biosu w moim Teac'u CD-532E
i zastanwiam się czy przy flashowaniu biosa wymagane są jakieś
dodatkowe ustawienia tak jak to jest przy uaktualnienia biosu płyty
głównej w wyłączaniu cache L1 i L2 ?
Czy przy nieudanej próbie wgrywania biosu (np. skok napięcia w sieci)
można pownownie wgrać nowego biosa jesli ten stary zostanie skasowany
a nowy jnie jest wgrany do końca ?
Czy ważne jest czy cd-rom podpięty jest pod Secondary czy Primary oraz
czy pracuje jako master lub slave ?

Jeszcze niegdy nie flashowałem biosa w cd-romie dlatego wole się upewnić
bo kasy na nowego cedeka nie mam zamiaru wykładać :-)

Z góry dzięki za odpowiedzi.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\