Re: Uaktualnienie Biosu Cd-Romu.

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 08:11:28 MET DST

> Nosze się z zamiarem uaktualnienia biosu w moim Teac'u CD-532E
> [...]
> Jeszcze niegdy nie flashowałem biosa w cd-romie dlatego wole się upewnić
> bo kasy na nowego cedeka nie mam zamiaru wykładać :-)

Robilem upgrade biosu tak w CDROMie Teac'a jak i w nagrywarce tej samej
firmy (w tej ostatniej bardzo czesto) i jak dotad nie bylo zadnego
problemu (w tym nie trzeba bylo nic specjalnego ustawiac). Jedyny wymog
o ktory poprosi Cie program to to, aby nie bylo w tym czasie zadnej
plytki w napedzie.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl