Re: Mikrofalowka

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 00:35:30 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote in message <37919137.1882143_at_news.polsl.gliwice.pl>...
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)

>AJJWTSTPMTODIWNZ.NPSWWP*
>
>[*] - A Ja Jak Widze Takie Skróty To Przyprawia Mnie To O Dreszcze I
>Uszczerbek Na Zdrowiu. Nie Prześcigajcie Się W Wymyślaniu Prosze.

Ale te skróty były wymyślone już dosyć dawno temu! Nie popadajmy w
skrajności - można stosować pewną ilość skrótów, byle nie wszystko w nie
wsadzać. W ten sposób Usenet się robi troszkę ciekawszy ;)))

CUL8R*!

*) ang. fonetycznie - See You Later...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur