Re: Microstar Riva TNT2 za 520 zl?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 14:45:11 MET DST

Krzysztof Gora napisał w wiadomości: <378EDB30.FAF1F2B6_at_matrix.pl>...

>hehehehhehe ja mailem plyte glowna tej firmy hheheheh 2 sztuki i obie
>walniete
>jedna nie wiedziala dimm a druga wogole glucha i czarna nie polecam
>firmy
>:))))))))))

I nie umiałeś zrobić upgrade'u BIOS-a płyty?
Nie polecam twoich usług :-((((((((((

MicroStar jest w pierwszej dziesiątce producentów płyt głównych, ma
spory asortyment dobrych płyt w umiarkowanych cenach. Ponieważ dostają
od producentów chipsety i specyfikacje jeszcze przed oficjalną ich
premierą, to niekiedy pierwsze wersje sprzętu mają błędy związane z
testowaniem na sterownikach w wersjach beta. Mają dobrze zorganizowany
support (Tajwan, USA, Niemcy - do wyboru) i upgrade'y BIOS-ów pojawiają
się dość często.
W pudełku ze sprzętem jest zazwyczaj CD-ROM ze sterownikami do
wszystkich produkowanych przez MSI modeli płyt i kart.
Inny sprzęt oprócz płyt, w tym karty graficzne zaczęli robić na większą
skalę mniej więcej wtedy, gdy pojawił się standard microATX, a Intel
zaczął wszystkim wciskać swój chipset i740. Karty są równie solidne jak
i płyty główne - nie mają ceny i bajerów Diamonda, ale też nie ma z nimi
kłopotów jak z Diamondem.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Wyjątkowo cytuję inny sig: