JAK ODZYSKAC DANE Z PADNIETEGO TWARDZIELA???

Autor: KML (lewandek_at_iris.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 16:20:52 MET DST

Moj twardy dysk padl bez powodu. Konkretnie partycja D: (FAT 16) zniknela.
Efekt jest taki jakby podzielic dysk na partycje bez formatowania - tzn.
system widzi partycje, tylko nie jest w stanie jej odczytac. Probowalem
Norton Utilities 3 ale bez rezultatu. Co mozna z tym zrobic - mam tam duzo
waznych, niezarchiwizoanych danych, na ktorych bardzo mi zalezy!

Konrad

Ps: Bardzo prosze o kopie na priv. bo mam wolny modem :-)