Re: JAK ODZYSKAC DANE Z PADNIETEGO TWARDZIELA???

Autor: Yaro (yaro_at_boss.com.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 19:44:26 MET DST

proponuje najpierw dobrze sie pomodlic, a potem dac sobie spokoj, a najpierw
sprawdzic czy nie masz jakiegos virusa, a dopiero potem meczyc NU, pozatym
jezeli NU juz uzyles to moze sie okazac ze juz nie dasz rady odzyskac
danych, ale to nic pewnego.

pozdrawiam

Yaro
KML napisał(a) w wiadomości: <8j0k3.1802$k4.29051_at_news.tpnet.pl>...