Re: JAK ODZYSKAC DANE Z PADNIETEGO TWARDZIELA???

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 00:25:10 MET DST

KML wrote in message <8j0k3.1802$k4.29051_at_news.tpnet.pl>...
>Moj twardy dysk padl bez powodu. Konkretnie partycja D: (FAT 16) zniknela.
>Efekt jest taki jakby podzielic dysk na partycje bez formatowania - tzn.
>system widzi partycje, tylko nie jest w stanie jej odczytac. Probowalem
>Norton Utilities 3 ale bez rezultatu. Co mozna z tym zrobic - mam tam duzo
>waznych, niezarchiwizoanych danych, na ktorych bardzo mi zalezy!

Masz kilka możliwości:

1). Próbować odtworzyć logiczną strukturę partycji, np. Ranish Partition
Manager + Diskedit z NU (przydaje się znać na partycjach, FAT i innych
pierdółkach).

2). Użyć Tiramisu (i odpowiedniej "pomocy naukowej").

3). Sformatować partycję i potem zrobić unformat (niektórzy piszą, że
skutkuje, ale ja bym nie próbował).

4). Załamać się (najprostsze, ale odzyskasz mało danych).

Ranish PM i Tiramisu są u mnie: http://gregu.cjb.net/soft/ łącznie z
potrzebnymi dodatkami ;)

>Ps: Bardzo prosze o kopie na priv. bo mam wolny modem :-)

OK, ale następnym razem się podpisz, coby nie trzeba było biegać po
nagłówkach w poszukiwaniu adresu...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur