Re: Celerony

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 14:10:28 MET DST

> Ale mam pytanka:
> 1) Jak jest z podkrecaniem tych procesorow?
> 2) Jaka mniej wiecej roznica szybkosci wystepuje pomiedzy nimi. Bo jesli
> np. 400A doda mi w stosunku do 366A jakies minimalne roznice szybkosci,
> to nie ma sensu kupowac 400A.
> 3) W ogole prosze o rozne rady dotyczace procesowrow i plyt na ktorych
> mozna je podkrecac dobrze (i wydajne sa te plyty)... Wszelka pomoc mile
> widziana ;-).

Zaczynam rozumiec starych wyjadaczy tej listy. Ile razy mozna odpowiadac
na te pytania????? Rozumiem gdyby to byl powiedzmy drogi raz ale
dyskusji na temat podkrecania Celkow to bylo duzo duzo wiecej. A jak sie
komus nie chce zagladnac do wczesniejszych listow to niech nie oczekuje
normalnej odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl