Celerony

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 13:02:22 MET DST

Hej!

Wlasnie zamierzam kupic sobie nowego kompa, ale mam pytanie. Jaki
celeron wybrac?
Wchodza w gre:
333A - 315 zl
333A S370 - 289 zl
366A S370 - 328 zl
400A S370 - 430 zl

Pod wzgledem cen chyba najlepiej wypada 366A, ewentualnie moze kupie
400A.

Ale mam pytanka:
1) Jak jest z podkrecaniem tych procesorow?
2) Jaka mniej wiecej roznica szybkosci wystepuje pomiedzy nimi. Bo jesli
np. 400A doda mi w stosunku do 366A jakies minimalne roznice szybkosci,
to nie ma sensu kupowac 400A.
3) W ogole prosze o rozne rady dotyczace procesowrow i plyt na ktorych
mozna je podkrecac dobrze (i wydajne sa te plyty)... Wszelka pomoc mile
widziana ;-).

Ps. Sorry, za byc moze lamerskie pytania, ale nie specjalnie sie na tym
znam, a wole sie dowiedziec o ewnetualnych problemach przed kupnem ;-)).

Pozdrawiam :-)
Geralt