Re: Celerony

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 16:34:41 MET DST

Nazir wrote:
> Zaczynam rozumiec starych wyjadaczy tej listy. Ile razy mozna odpowiadac
> na te pytania????? Rozumiem gdyby to byl powiedzmy drogi raz ale
> dyskusji na temat podkrecania Celkow to bylo duzo duzo wiecej. A jak sie
> komus nie chce zagladnac do wczesniejszych listow to niech nie oczekuje
> normalnej odpowiedzi.

A ja nie zrozumie takich ludzi. Jesli nie chca odpowiadac na takie
pytania, niech tego nie robia, nie ma takiego przymusu. A juz zupelnie
nie rozumiem, ze komus sie chce napisac odpowiedz, zeby kogos
opierniczyc, a nie chce mu sie tyle samo napisac, zeby odpowiedziec...
Szczegolnie, ze w poprzednim liscie przepraszalem, za byc moze lamerskie
pytanie.

A swoja droga to przydalby mi sie faq tej grupy, skad mozna sciagnac?

Pozdrawiam :-)
Geralt