Brzydki ekran - Pomocy

Autor: Jacek Pietruszczak (jpietruszczak_at_cgs.com.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 12:42:31 MET DST

Mam dwa pytania do doświadczonych użytkowników. Gdy miałem dwa Dimmy 100MHz
po 32 Mb to wszystko chodziło cacy. Gdy dołożyłem 64 w jednym dimmie 100Mhz
przy testowaniu pamięci wyskakuje mi Memory test fail. Dodam, że każda kość
oddzielnie działa bez zarzutu. Co może być przyczyną? Drugie pytanie jest
jeszcze dla mnie trudniejsze. Gdy załaduje się W98 na całym ekranie mam
brzydkie niebiesko-czerwone pionowe paski. Są na wszystkich ekranach przez
jakieś 30 min., po czym znikają prawie bezpowrotnie do czasu wyłaczenia
komputera (nie restartu, bo wtedy wszystko jest w porządku). Czego to wina?
Sprawdzałem podłączenia karty, portów, wszystkie są dobre. Mój konfig to
Celeron 400, 128 Mb Ram, Płyta FIC VB-601, V3 2000. Odpwiedzi proszę bardzo
kierować na priva.
jpietruszczak_at_cgs.com.pl

Z góry dziękuję.