Odp: Brzydki ekran - Pomocy

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 20:09:07 MET DST

> Mam dwa pytania do doświadczonych użytkowników. Gdy miałem dwa Dimmy
100MHz
> po 32 Mb to wszystko chodziło cacy. Gdy dołożyłem 64 w jednym dimmie
100Mhz
> przy testowaniu pamięci wyskakuje mi Memory test fail. Dodam, że każda
kość
> oddzielnie działa bez zarzutu. Co może być przyczyną?

A czy twoja płyta główna obsługuje taką kombinaje pamięci ?
Sprawdz czy w dokumętacji do płyty jest podama możliwoiść instalacji 1x64MB
2x32MB.

> Drugie pytanie jest
> jeszcze dla mnie trudniejsze. Gdy załaduje się W98 na całym ekranie mam
> brzydkie niebiesko-czerwone pionowe paski. Są na wszystkich ekranach przez
> jakieś 30 min., po czym znikają prawie bezpowrotnie do czasu wyłaczenia
> komputera (nie restartu, bo wtedy wszystko jest w porządku). Czego to
wina?
> Sprawdzałem podłączenia karty, portów, wszystkie są dobre. Mój konfig to
> Celeron 400, 128 Mb Ram, Płyta FIC VB-601, V3 2000. Odpwiedzi proszę
bardzo
> kierować na priva.

A czy z Twoim monitorem wszystko w porządku ?
Czy pod DOS'em również występują te paski ?
Jak odpalisz jakąś gre z akceleracją przez V3 to paski znikają czy są nadal
?

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\