Formatowanie niskopoziomowe...

Autor: roland (roland_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 11:16:00 MET DST

Hi!
We wczesniejszych postach zdarzylo mi sie napisac,
ze nie nalezy przeprowadzac formatowania niskopoziomowego
na dyskach IDE. I rzeczywiscie w jakiejs literaturze (prasa)
mozna bylo znalezc tego typu opinie.
A jednak...
Wczoraj formatowalem niskopoziomowo dysk UDMA 2.1G
Seagate z powodu powiekszajacej sie liczby badow...
Dysk formatowal sie ok 1.5h i wynik tego procesu napawa
mnie optymistycznie. Zlikwidowane zostaly WSZYSTKIE
bad sektory a dysk nie stracil nic na swojej szybkosci.
Ciekawy tylko jestem jak dlugo pochodzi.... ale to inna bajka.
(skanowelem mu powierzchnie cala noc non-stop, jak do tej pory
jest wszystko OK)

Pozdrawiam
    Roland