Re: Formatowanie niskopoziomowe...

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 11:51:57 MET DST

Cześć !
Kiedyś też formatowałem niskopoziomowo dysk 1GB, co prawda nie był to dysk
eide, ale jedna z nowszych konstrukcji. Przed formatowaniem miał 200KB
badów. Po formatowaniu 0 badów. Chodził dwa miesiące po czym zdechł
całkowicie.
Ciekaw jestem jak długo pochodzi ten twój dysk. Jak padnie to daj znać.
Pozdrawiam
Mariusz

roland napisał(a) w wiadomości: <378C60A5.CF6B965D_at_zly.kis.p.lodz.pl>...