Re: Czy SB Live value obsuguje dwie pary glosnikow?

Autor: Marcin Nowicki (helperm_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 22:11:09 MET DST

>FPS2000 to najnowszy zestaw, także jak w pierwszym zdaniu twierdzą, że to
>jedyny zestaw z DIGITAL DIN to znaczy, że to nadal jedyny.
>
>Tak się dziwnie składa, że moja znajomość obu zestawów nie jest teoretyczna
>tylko praktyczna. Miałem obydwa (znaczy FPS 2000 mam nadal).

To jak podłączyć CREATIVEa DeskTop Theater 5.1?
Czym się różni CREATIVEa DeskTop Theater 5.1 od FPS2000 Digital - jakość,
cena? Czy da się podłączyć FPS2000 do SBLive! Value? (mogą być elektroniczne
przeróbki).
A nawiasem mówiąc: nie sobie kup - podałem te dane za CHIPem nr7/99 str. 150
prawa kolumna wiersze 7 i 15 - 17.