Re: Czy SB Live value obsuguje dwie pary glosnikow?

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 15:20:48 MET DST

Marcin Nowicki <helperm_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> Kit wciskasz, przecież CREATIVEa DeskTop Theater 5.1 ma wzmacniacz
cyfrowy,
> więc jak chcesz podłączyć się do niego analogiem???

Taki mały cytacik z Creativa:
http://www.soundblaster.com/speakers/fps2000/
The FPS2000 Digital is the only speaker system that provides proprietary
DIGITAL DIN connection, producing digital sound quality, to Creative's
flagship award-winning soundcard Sound Blaster Live!T The speaker system
also includes a separate front and rear audio inputs, compatible with any
other four-channel PCI sound cards

FPS2000 to najnowszy zestaw, także jak w pierwszym zdaniu twierdzą, że to
jedyny zestaw z DIGITAL DIN to znaczy, że to nadal jedyny.

Tak się dziwnie składa, że moja znajomość obu zestawów nie jest teoretyczna
tylko praktyczna. Miałem obydwa (znaczy FPS 2000 mam nadal).

Przestań wciskać bzdury tylko sobie kup i sprawdź.