Re: Czy SB Live value obsuguje dwie pary glosnikow?

Autor: Rafal (rafalwlo_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 22:55:40 MET DST

Marcin Nowicki <helperm_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> To jak podłączyć CREATIVEa DeskTop Theater 5.1?
> Czym się różni CREATIVEa DeskTop Theater 5.1 od FPS2000 Digital - jakość,
> cena? Czy da się podłączyć FPS2000 do SBLive! Value? (mogą być
elektroniczne
> przeróbki).

5.1 ma dwa wejscia analogowe (przód i tyl) i SPDiF (Dolby Digital).
FPS2000 ma dwa wejscia analogowe (przód i tyl) i Digital Din (który
wystepuje wylacznie na Full Live!)

> A nawiasem mówiąc: nie sobie kup - podałem te dane za CHIPem nr7/99 str.
150
> prawa kolumna wiersze 7 i 15 - 17.
Nie czytam Chipa. W USA jest za drogi (cos kolo $10 za polska edycje).
I zreszta jak wprowadza takie zamieszanie to cale szczescie.
Nie szukaj takich danych w gazeta ale na www producenta.