Re: PROTEST !!!!

Autor: Krzysiolek (krzysiołek_at_Krzysio.Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 10:55:11 MET DST

On Sat, 10 Jul 1999 13:56:16 GMT, "TRM" <lmssc_at_alpha.net.pl> wrote:

><ciach>
>odzicielskich( a dziecku przydzielić
>

>Jak mi się podobają Wasze opinie! Nie tylko Twoja Krzysiołek, ale wszystkich
>poprzedników popierających Protest.
>Jesteście za demokracją !? Łapaj złodzieja...............

Chyba nie do końca zrozumiałeś sens mojej wypowiedzi.
(poczytaj poprzednie, to będzie ci łatwiej zrozumieć)

>Oczywiście TY jesteś TOLERANCYJNY chrześcijanin.

Zależy jakiej definicji chrześcijaństwa użyjesz:
Jesli chrześcijanin to "ktoś kto łapie się do 98% polskiego
społeczeństwa" to nie ma siły - ja się łapie

Jeśli to jednak ktoś, kto jest za karą śmierci, i za tym że w polsce
powinni mieszkać tylko "prawdziwi polacy" - to się dobrowolnie
wypisuje.

Krzysiołek

-------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
krzysiołek_at_bci.pl