Re: PROTEST !!!!

Autor: TRM (lmssc_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 15:56:16 MET DST

Krzysiolek napisał(a) w wiadomości: <37806ba9.239115152_at_intranet.rmf.pl>...

<ciach>
> Dlatego więc palących rodziców powinno się pozbawiać praw
odzicielskich( a dziecku przydzielić
>kuratora), a jeśli oboje rodzice palą, to dziecko powinno się oddac
>pod opiekę domu dziecka.

Jak mi się podobają Wasze opinie! Nie tylko Twoja Krzysiołek, ale wszystkich
poprzedników popierających Protest.
Jesteście za demokracją !? Łapaj złodzieja...............

Idąc Waszym rozumowaniem to: telewizora nie włączaj, PROTESTUJ, bądź zbawcą
innych, WIEDZ NAJLEPIEJ czego ludziom potrzeba, nie miej własnego
zdania............... akwizytora z ulicy zaproś na dach wierzowca i puść
wolno.

A jak w Chipie lub innej gazecie technicznej będzie reklama kondomów to
dobrze czy źle??

A może jak inni ludzie mają poglądy inne jak TWOJE to należy ich izolować
(zabić)???
A może TWOI rodzice mają inne poglądy od CIEBIE?????
Masz dzieci? Będziesz miał...? Mają jakieś poglądy? Zabiją Cię!
Oczywiście TY jesteś TOLERANCYJNY chrześcijanin.

Ja się z Wami nie zgadzam. Ja reklam w gazetach programowo nie czytam,
chyba, ze akurat czegoś poszukuję. Jeśli jest ich za dużo to gazety nie
kupuję
Najwięcej reklam ma Gazeta Wyborcza. Dzięki temu jest tania i gruba.
Dzięki temu jest idealną gazetą przy malowaniu pomieszczeń.
Tylko wtedy ją kupuję. Bez oglądania jej idzie na podłogę i meble, a potem
do śmietnika.

Tadek
P.S

PROTESTU nie popieram