Czy istnieje dobry cron na PC?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_friko7.onet.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 07:35:33 MET DST

Czy istnieje dobry cron czy harmonogram zadań na platformę W95/98?

Przykład:

Uruchamiam program, np. CuteFTP. Po uruchomieniu programu chcę, aby
CRON nagrał wykonywane przeze mnie czynności w CuteFTP tak, aby o
określonej godzinie dokładnie je powtórzył.

Moje wymagania na tym się niestety nie kończą. Chciałbym, aby
wspomniany CRON potrafił logować się do domeny Windows NT o określonej
godzinie, wykonywał żądane programy, o określonej godzinie zamykał
program i wylogowywał się z sieci.

Możliwe to?

 berberek