Re: Czy istnieje dobry cron na PC?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 00:12:55 MET DST

Mon, 12 Jul 1999 05:35:33 GMT, berberek_at_friko7.onet.pl (Maciej
Lankowski) napisał[a]:

>Czy istnieje dobry cron czy harmonogram zadań na platformę W95/98?
>
>Przykład:
>
>Uruchamiam program, np. CuteFTP. Po uruchomieniu programu chcę, aby
>CRON nagrał wykonywane przeze mnie czynności w CuteFTP tak, aby o
>określonej godzinie dokładnie je powtórzył.
>
>Moje wymagania na tym się niestety nie kończą. Chciałbym, aby
>wspomniany CRON potrafił logować się do domeny Windows NT o określonej
>godzinie, wykonywał żądane programy, o określonej godzinie zamykał
>program i wylogowywał się z sieci.
>

>Możliwe to?

Kiedyś było coś takiego, jak Catch. Był to (tzn. pewnie jeszcze jest)
język batchowy dla Windows, niestety 3.1, ale AFAIR działał i pod w95.
W połączeniu z Harmonogramem Zadań może być tym, czego potrzebujesz.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl