Odp: Quantum 8,4 CR

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 17:28:41 MET DST

> Mam 8.4 cr od kilku dni i sa z nim same klopoty na fic 503+. Najpierw sie
> rozpadal logicznie - wymienilem mu tasme na nowa z podwojna iloscia zyl,
potem
> rozwalal sie FAT - zrobilem upgrade bios'u i teraz plyta rozpoznaje go
jako
> UDMA 2. Znacznie spadla przez to wydajnosc i tak wogole jakos dziwnie mi
> wszystko chodzi :)
>
> Ma ktos jakies sugestie?

Ja nie miałem _żadnych_ problemów i nie mam nadal
(FIC 503+ oczywiście, kabel cały czas 40 żyłowy,
żadnych upgrade'ów BIOS'u :)
Mam ten dysk od miesiąca.
Najpierw płyta rozpoznawała go jako ATA66 i działał
bez najmniejszego problemu. Jednak, żeby tradycji stało się
za dość ;) przestawiłem go na ATA33 softem od Quantuma.
(minimalny wzrost wydajności) Po instalacji sterowników
Bus Master nastąpił duży skok wydajności (pomimo
przejściowych problemów które nastąpiły potem, ale nie zwiny
dysku o ile zdążyłem się zorientować).
Dysk po prostu działa pięknie i bezproblemowo.

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
   airwolf_at_astercity.net