Re: Odp: Quantum 8,4 CR

Autor: Remigiusz Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 08:22:44 MET DST

>Ja nie miałem _żadnych_ problemów i nie mam nadal
>(FIC 503+ oczywiście, kabel cały czas 40 żyłowy,
>żadnych upgrade'ów BIOS'u :)
Ktory masz BIOS? Podaj numer. Z tego, co wiem, BIOS 115JE36 (dla Rev.
1.2) usuwa problemy z dyskami ATA66 (ktore sa na ten tryb ustawione).

>Mam ten dysk od miesiąca.
Ja tez. Nie przestawialem go na ATA33, niby wszystko w porzadku
(transfer 10,2), ale po instalacji BusMasteringu VIA musze wylaczac
UDMA w BIOSie, lecz mimo to dysk osiaga transfer 14,2!!! Nie wiem, o
co chodzi :-(

>Najpierw płyta rozpoznawała go jako ATA66 i działał
>bez najmniejszego problemu. Jednak, żeby tradycji stało się
>za dość ;) przestawiłem go na ATA33 softem od Quantuma.
>(minimalny wzrost wydajności) Po instalacji sterowników
>Bus Master nastąpił duży skok wydajności (pomimo
>przejściowych problemów które nastąpiły potem, ale nie zwiny
>dysku o ile zdążyłem się zorientować).
>Dysk po prostu działa pięknie i bezproblemowo.
Podeslij swoje benchmarki. Dla pewnosci proponuje uzyc HD Tacha,
ktorym ostatnio wiele osob testuje dyski.

--
Remigiusz Sagan * rsagan_at_pl.dhl.com * UIN 4476455