Odp: Partycje w notebook'u.

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk_at_box43.gn666et.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 16:28:59 MET DST

Użytkownik Kołek <kolek_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zWPh3.11893$1g.202960_at_news.tpnet.pl...
> Kupilem notebook'a Aristo (PII 333, dysk Quantum 4,3 GB) z oryginalnie
> zainstalowanym systemem. Niestety byl on zainstalowany strasznie
badziewnie,
> wiec musialem sformatowac dysk (czesc programow nie dzialala prawidlowo
> nawet po trzykrotnej reinstalacji systemu). Przy okazji postanowilem
> podzielic dysk na partycje. Aby to zrobic musialem usunac istniejaca
(jedna,
> jak myslalem) partycje. Okazalo sie ze byly dwie: podstawowa - zajmujaca
99%
> [...]

Za pomoca programu dolaczonego do Aristo na CD lub dyskietce musisz stworzyc
plik lub osobna partycje do obslugi funkcji suspend to disk, prawdopodobnie
ta 1% to byla ta partycja ktora zes wykillowal... ;))) i teraz masz taki
komunkiat... ale przeciez to wszytsko jest napisane w instrukcji do
aristo... Jakbys sobie nie radzil to pytaj...

Bartłomiej Kosik
UIN# 24560540
remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu