Re: SB Live! i trzaski

Autor: marcogal (marcogal_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 12:04:57 MET DST

Marcin Nowicki napisał(a) w wiadomości: <3787f92d_at_news.vogel.pl>...
>Rzecz ciekawa:
>Mam płytę główn? FIC VA-503+ i SB Live! i trzaski.
Cześć !
Ja też mam te trzaski. Nie pomogło nawet wyłączenie UDMA w biosie na
secondary master i slave (mam tam CD ROM). Do live`a zainstalowałem L.Ware
2.1 i też nic. Aha poza tym do Fic`a zainstalowałem jakiś service pack
4in1408 czy coś. Zauważyłem że trzaski znikają gdy w Environmental Audio
ustawię: No effect :( i jeszcze jedna dziwna sprawa dziwne trzaski pojawiają
się gdy np.: minimalizuję, maxymalizuję lub przesuwam okna w windzie. Może
to trochę wina karty svga: riva tnt, której w żaden sposób nie mogę
skutecznie zainstalować - zwisy :(

I niech mi ktoś teraz udowodni że super 7 to nie badziewie i złom :)

Pozdrawiam !
marcogal_at_friko4.onet.pl