Re: SB Live! i trzaski

Autor: Marcin Nowicki (helperm_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 16:31:13 MET DST

Zauważ, że nie w BIOSie masz wyłączyć UDMA tylko za pomocą sterownika VIA
BUS MASTER; najpierw go zainstaluj, potem po restarcie uruchom znowu SETUP i
wybierz opcję Enable/Disable UDMA.
Powodzenia.
Napisz co z tego Ci wyszło.
Nawiasem mówiąc, albo sprzedam SBLive! albo wymienię FICa na ASUSa 5PA-B ALI
z 1MB Cache. Socket7 na ALI są ponoć lepsze i nie słyszałem aby ktoś miał na
nich trzaski na SBLive!;
oprócz tego lepiej obsługują AGP 2x i wg testów CHIPa są szybsze.
helperm_at_friko6.onet.pl